De tools van Marketing Velocity helpen Partners om meer te verkopen en klaar te zijn voor de marketing van de toekomst. Partners die Marketing Velocity gebruiken groeien sneller. Er is veel bereikt in FY22, maar er is nog steeds een lange weg te gaan om de beste ervaring te creëren.

Dit zijn enkele hoogtepunten van Marketing Velocity in FY22:

  • Marketing Velocity Digital: 919 Partner Marketeers uit 400 landen lieten zich inspireren door 1.800 uur aan Learning content op dit wereldwijde event. U kunt een terugblik bekijken via de event recap;
  • Vereenvoudigde content in Marketing Velocity Central: alle content op het platform is gebundeld in een gemakkelijk te gebruiken e-book dat één verhaal vertelt. Alle campagnes linken terug naar Marketing Velocity om antwoorden en trainingen te krijgen, zodat u campagnes gemakkelijk en met de juiste content kunt uitvoeren;
  • Voortdurende engagement met Marketing Velocity Central: MVC heeft nu 2.116 actieve Partners en 1.570 e-book-lezers;
  • Verbeter uzelf met Marketing Velocity Learning: het meest bekeken leerpad is Building an Integrated Sales and Marketing Approach, met 124 views. Over de gehele linie haalde de Marketing Velocity Learning Content 12.860 views in FY22.
  • Uitgebreide Partnership-logo’s: Partnership-logo’s zijn onmisbaar voor de co-branding met Cisco. In de Logo Builder kunt u assets aanmaken en vindt u voorbeelden van co-branded assets. Daarnaast zijn de brand guidelines gemakkelijk terug te vinden in een e-book dat voortdurend wordt geüpdatet.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.