Gebruik dit e-book in gesprekken met uw klanten over het verzorgen van een optimale klantervaring met een slim contactcenter. Dit is dé manier om de concurrentie voor te blijven en onderscheidend te zijn. Nu telefoon en e-mail terrein verliezen en klanten willen chatten, facetimen en instagrammen, staan veel bedrijven voor een grote uitdaging. Hoe lossen uw klanten met al diebeschikbare kanalen vragen van hun klanten toch in één keer op? Want first time fix, dat wil iedere klant.

In dit e-book leest u onder meer:

  • Dat enkelvoudig klantcontact verdwijnt en multichannel de boodschap is,
  • Dat een slim contactcenter uitdagingen omzet in kansen,
  • Dat een bot voor bedrijven topprioriteit is, maar mensen niet vervangt,
  • De belangrijkste voordelen van een slim contactcenter voor organisaties en hun klanten,
  • De voordelen van de Cisco-oplossingen voor een slim contactcenter.

Gebruik onderstaande button om het e-book ‘Hoe een optimale klantervaring wordt verzorgd door een slim contactcenter’ te downloaden.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.