Solution Support uitgebreid met DNA Software Subscriptions
Cisco heeft recentelijk aangekondigd dat Solution Support is uitgebreid. Dit betekent onder andere dat u nu ook Support Services op geselecteerde hardware en software uit het Enterprise Networking portfolio krijgt. Bovendien kunnen uw klanten deze tijdelijk afnemen met extra hoge kortingen!
Dit zijn alle voordelen van de uitbreiding van Solution Support:
- Laat uw terugkerende inkomsten groeien;
- Reduceer kosten bij post-sale issues, door direct het correcte serviceniveau te leveren (gebaseerd op de oplossing die de klant heeft aangeschaft);
- Het kost minder tijd om complexe, multiproduct-issues op te lossen. Dat leidt tot hogere klanttevredenheid en gemakkelijkere vernieuwing van contracten;
- Verhoog uw status als ‘trusted advisor’ bij klanten.
En de voordelen voor uw klanten:
- Priority Case Handling: Solution Support krijgt prioriteit boven een Product Support-case;
- 25% extra korting op Solution Support voor Enterprise Networking software subscriptions (t/m 23 januari 2021);
- 2% extra rebate (flat) op alle Solution Support Services (t/m 23 januari 2021);
- Bespreek deal-specifieke kortingen met Services Sellers en Renewal Managers.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.