Specialist in Collaboration en Security, ondersteund door de krachtige oplossingen van Cisco: daar staat ADTS voor. De organisatie speelt daarmee in op actuele thema’s, zoals thuiswerken en de veilige terugkeer naar kantoor. “Ondernemers beseffen vaak niet wat dat inhoudt en wat er moet gebeuren”, vertelt Bernhard van der Linde, directeur en eigenaar van ADTS. “Hoe werk je snel samen? Hoe beveilig je een computer die thuis staat, in plaats van achter een bedrijfs-firewall? Wij helpen klanten zich voor te bereiden op de toekomst.”
Toen ADTS in 2007 zijn eerste ICT-infrastructuur aanlegde wist Van der Linde direct dat hij dat met Cisco-oplossingen wilde doen. “Dat was een opdracht voor vijf locaties wereldwijd, van routing en switching, tot telefonie”, vertelt hij. “Met Cisco kunnen we goede oplossingen neerzetten en krijgen we goede support. Zo is het balletje gaan rollen. We waren toen ook meteen Premium Partner: het regelen van de juiste mensen en certificeringen was het eerste dat ik deed.”
“Onze specialisatie is nu Collaboration en Security. We hebben ons eigen datacenter waarin we die diensten aanbieden. Dat kan verkoop en lease zijn, of als Managed Services. Dan leveren wij de apparatuur en complete dienstverlening.”
ADTS helpt klanten om de volgende stap te zetten, door IT begrijpelijk te maken. “Voor de klant is het simpel: die heeft een computer en wil gewoon verbinding. Je moet het niet te moeilijk maken. Daarom slaan wij een brug tussen complexe techniek en het menselijke aspect. Dat is ook onze slogan: de menselijke schakel van IT.” Of het nu gaat om security, switching of het koppelen van verbindingen: ADTS doet de techniek en legt de klant uit hoe ze het moeten gebruiken.
‘De Collaboration-campagne van Cisco brengt ons verder als organisatie’
De samenwerking met Cisco speelt een grote rol bij de dienstverlening van ADTS. “We hebben een goede samenwerking met distributeur Comstor, maar het is ook een groot voordeel om de juiste mensen bij Cisco te kennen”, zegt Van der Linde. “Momenteel loopt er bijvoorbeeld een Cisco Collaboration-campagne: de toekomst is vandaag. Een mooi initiatief met goede content. Het levert ons veel bereik op brengt ons verder als organisatie.”
De Collaboration-campagne sluit ook aan op de toekomstvisie van ADTS: “Ik geloof in de hybride oplossing. We zullen gedeeltelijk thuis blijven werken, maar ook terugkeren naar kantoor. Nu we hebben gezien dat meer flexibiliteit mogelijk is, moeten we stappen zetten om hybride werken betrouwbaar en gemakkelijker te maken.”
De initiatieven van ClubCisco, zoals de Summit, helpen ADTS met de juiste informatievoorziening voor klanten én medewerkers. Bovendien levert het een prettige interactie met andere partners op, buiten de dagelijkse werksfeer. “Bij de Summits bestaat concurrentie even niet. Je wilt elkaar écht helpen: ‘Hoe zie jij dit en hoe heb je dit opgelost?’ En omdat het geen statische presentaties zijn, is het leuker dan het volgen van een standaardtraining.”
De samenwerking opzoeken, dat is ook wat hij andere partners wil meegeven: “Doe je het met zijn allen, dan kom je er beter uit. Je hebt elkaar nodig, want iedereen heeft zijn eigen specialisme en oplossing. Dat is een belangrijke kracht van het partnermodel van Cisco.”
Wilt u ook in de spotlight staan op ClubCisco, bijvoorbeeld met een mooie klantcase of andere leuke content?
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.