Hoe uw klanten te ondersteunen in deze ongekende tijd
Veel werknemers werken momenteel noodgedwongen thuis. Het bieden van hulp aan ú als onze Partner en aan uw klanten heeft voor Cisco de hoogste prioriteit. Cisco biedt daarom een proactief plan om ervoor te zorgen dat uw klanten zoveel mogelijk hun business op een veilige manier kunnen voortzetten.
Aanbod en Support voor uw klanten
Zo bieden we een gratis Webex licentie van 90 dagen aan bedrijven die nog geen Webex hebben. De licentie heeft de volgende kenmerken:
- Ongelimiteerd gebruik;
- Ondersteuning voor maximaal 100 deelnemers;
- Mogelijkheid om gratis in te bellen (naast de bestaande VoIP-mogelijkheden).
Lees meer hierover in de blog “Cisco Webex supporting customers during this unprecedented time”.
Naar aanleiding van de groeiende vraag vanuit klanten naar Security, heeft Cisco onlangs bovenstaand aanbod uitgebreid. Bied uw klanten nu ook gratis Security licenties aan voor drie van onze Securityoplossingen. Op deze manier helpt u uw klanten altijd, overal en op elk apparaat veilig thuis te werken.
- Cisco Umbrella beschermt gebruikers vanuit de Cloud tegen malware. Voor bestaande klanten kunt u het gebruikerslimiet kosteloos uitbreiden, om de toename in het aantal werknemers op afstand op te vangen. Nieuwe gebruikers kunt u een gratis trial van 90 dagen aanbieden;
- Duo Security stelt organisaties in staat hun gebruikers te identificeren, voordat ze applicaties openen. Ook voor deze oplossing kunt u het aantal gebruikers van bestaande klanten uitbreiden. Nieuwe gebruikers krijgen een gratis licentie;
- Met Cisco AnyConnect Secure Mobility Client kunnen klanten overal vandaan werken. Voor bestaande klanten kunt u het aantal gebruikers uitbreiden. Nieuwe gebruikers kunt u een gratis licentie aanbieden.
Lees meer hierover in de blog “Cisco expands free Security offerings to help with rise in remote workers”.
Kijk voor alle Webex Partner resources op de Partner community pagina.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.