Handig overzicht van COVID-19 klantaanbiedingen en resources
Cisco reageert op COVID-19 door het verschil te maken. Het is onze prioriteit om klanten veilig op afstand te laten werken (ook vanuit huis). Altijd, overal en op elk apparaat. Zo blijven klanten verbonden met hun teams en kunnen zij hun werkzaamheden voortzetten. Als marktleider maken wij dat op verschillende manieren mogelijk.
In het vernieuwde e-book vindt u een handig overzicht van alle huidige COVID-19 klantaanbiedingen, nieuws en resources. Daarmee biedt u uw klanten ook in deze onzekere periode de beste support. Hieronder vindt u een korte opsomming van het totale aanbod op het gebied van Collaboration, Data Center, Security en Customer Experience.
Aanbiedingen voor Collaboration
- Webex Enterprise Trials (90 dagen, uit te breiden met 30 dagen)
- Bestaande Webex-klanten uitbreiden
- Webex Trials voor FedRAMP (90 dagen, uit te breiden 30 dagen)
- Gratis Webex Personal Account
- Webex Contact Center-aanbieding
Aanbiedingen voor Data Center
- Geoptimaliseerde 500-seat HyperFlex VDI-omgeving
- Cisco Intersight Essentials Trial (180 dagen)
- Geprioriteerde en versnelde verzending (in twee weken)
- Prioriteit voor de Gezondheidszorg en publieke sectoren
Aanbiedingen voor Security
- Cisco Umbrella Trial (90 dagen)
- Cisco Duo Trial (90 dagen)
- Cisco AnyConnect Trial (90 dagen)
- Kortingen op Meraki-oplossingen
Aanbiedingen voor Customer Experience
- Gratis Ask the Expert (ATX) Sessions
Actieplan voor Partners
- Zorg dat u begrijpt hoe Cisco op COVID-19 reageert, en blijf op de hoogte via deze pagina.
- Onderzoek hoe uw bedrijf omgaat met werken op afstand, en help klanten met werken op afstand.
- Sluit nieuwe klantcontracten af, of breid bestaande contracten uit.
- Vind de meest recente klantaanbiedingen in het e-book hieronder.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.