Cisco kondigde tijdens het WebexONE-event, de meest relevante conferentie over digitale samenwerking, het geheel vernieuwde Webex aan. Met nieuwe innovaties helpt u klanten zich voor te bereiden op een ‘hybride’ toekomst, waarin werknemers vaker thuis en op kantoor werken. Het helpt medewerkers om overal vandaan te innoveren en productief te zijn.

De 50 innovaties vallen in vier categorieën: naadloze samenwerking, slimme hybride werkervaringen, intelligente klantbelevingen en security, privacy, management en inzichten.

Naadloze samenwerking

Uw klanten kunnen Webex inzetten als één intelligente app voor alle behoeftes voor samenwerking, zoals bellen, tekstberichten, meetings en meer. Concurreer met één Collaboration-oplossing die alles doet wat klanten verwachten.

  • In-meeting reacties met emojis en gebaren die medewerkers de kant bieden zich non-verbaal te uiten;
  • Met immersive share laat u de presentatie of het scherm gebruiken als virtuele achtergrond, om andere deelnemers een aantrekkelijke kijkervaring te geven;
  • Webex Assistant geeft u live vertalingen in 10 talen;
  • Met AI zet Webex de belangrijkste berichten bovenaan, zodat uw klanten productiever zijn. Webex Spaces zijn ook te personaliseren met kleuren, afbeeldingen en co-branding;
  • Verplaats een 1:1 telefoongesprek naar een Webex video-meeting en gebruik de voordelen van AI, transcripties, notities en opnames.

Slimme hybride werkervaringen

Webex transformeert de desktop met een flexibel assortiment aan nieuwe apparaten voor hybride en remote werken. Geef klanten een veilige, IT managed oplossing voor thuis en op kantoor, door onderstaande devices te koppelen aan het Webex-contract.

  • De Webex Desk Camera werkt naadloos met laptops, gemonteerd op monitoren en met de Webex Desk Hub;
  • De Webex Desk Hub verandert elke gedeelde plek in een persoonlijk bureau;
  • Webex Desk is een all-in-one werkstation voor Collaboration en co-creatie, fungerend als hoofdmonitor.

Intelligente klantbelevingen

Het Webex Contact Center is een nieuw cloud-platform dat uw klanten volledig kunnen aanpassen, gebouwd op microservices-architectuur.

  • End-to-end gebruikersmanagement met post-call surveys via tekstberichten, e-mail, of IVR om direct feedback te geven en te zorgen voor responsiveness van de customer experience;
  • Intuïtieve virtual agent experience om klanten volledige support te bieden, naast eenvoudige integratie met Webex messaging, video en bel-tools;
  • Met de nieuwe drag-and-drop flow builder kunnen business-gebruikers flows aanpassen zonder IT;
  • API’s voor AI, data en media bieden ultieme flexibiliteit.

Security, privacy, management & inzichten

Webex geeft u krachtige tools om meetings, gebruikers en content te beveiligen, bijvoorbeeld met sterkere Zero-Trust encryptie. Daarnaast krijgen klanten met de Webex Control Hub meer mogelijkheden tot beheer en troubleshooting, om de prestaties te verbeteren en een optimale gebuikerservaring te bieden.

Bekijk een gedetailleerd overzicht van alle innovaties in het Webex Product Launch Announcement of bezoek de officiële website.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.