[yoast_breadcrumb]

Customer Experience Specialisatie

FY20

De start van FY20 betekent dat we de lifecycle-first benadering in alles gaan hanteren. Om u te helpen met het ontwikkelen van nieuwe expertise lanceert Cisco op 26 augustus 2019 de New Customer Experience Specialisatie, onderdeel van de New Business Specialisatie portfolio.

De New Customer Experience Specialisatie

De New Customer Experience Specialisatie bouwt voort op de basis die door het Lifecycle Advisor Program is neergezet. U wordt daarmee in staat gesteld uw succes met klanten onder de aandacht te brengen. Deze specialisatie laat zien of u de juiste medewerkers, processen en instrumenten hebt om de beste Customer Experience door de hele customer lifecycle te bieden. Het bestaat uit twee niveaus: Advanced Specialized en Specialized.

Informatie

Voor meer informatie kunt u de volgende de beschikbare content op SalesConnect Partner Programs hub lezen en de webpagina Customer Experience Specialisatie bezoeken.

Trainingen en Webex sessies

Onder ‘Educatie’ op deze website staan de trainingen en Webex sessies die u kunt volgen. Klik op onderstaande buttons om een overzicht te krijgen van alle trainingen en Webex sessies die beschikbaar zijn en u in te schrijven.

Met de lancering van de New Customer Experience Specialisatie helpen we u om lange termijn successen te behalen en klantloyaliteit te creëren. We kijken ernaar uit om deze reis met u aan te gaan!

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.