Cisco lanceert de ‘Webex Bridge to Possible’-campagne
De wereld werkt met Webex
Met de wereldwijde ‘Webex Bridge to Possible’-campagne (in Nederland: ‘De wereld werkt met Webex’) laat u klanten zien dat Webex het grootste, veiligste, gemakkelijkste en betrouwbaarste Collaboration-platform op de markt is. Deze campagne is bedoeld om het Webex-merk verder te versterken en nieuwe klanten te bereiken.
Organisaties werden de afgelopen maanden gedwongen om oplossingen te zoeken om op afstand te kunnen werken. De ‘Wereld werkt met Webex’-campagne toont aan waarom Webex ’s werelds beste oplossing is om veilig remote te werken.
De ‘Wereld werkt met Webex’-campagne gaat op 29 juni live in Nederland. Gebruik het huidige momentum en de assets hieronder om deze campagne succesvol in te zetten voor uw business. Hieronder vindt u al het materiaal om uw klanten te bereiken.
- De Bridge to Possible Webex Anthem-video;
- De Webex for Security-video, waarmee u klanten laat zien dat Webex de meest veilige Collaboration-keuze is;
- De Customer Testimonial-video, waarin klanten vertellen waarom ze Webex gebruiken;
- De landingspagina van de Webex Bridge to Possible-campagne.
- Alle marketing assets, sales activatie-assets en deelbare content vindt u op Marketing Velocity.
Bekijk de video die bij de campagne hoort:
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst.