[yoast_breadcrumb]

Cisco en Google Cloud stroomlijnen het werk van meer dan 150 miljoen mensen

Het leven van de miljoenen gebruikers van de industriebepalende Cisco Collaboration tools en Google Cloud-toepassingen wordt nu nog makkelijker gemaakt.

Als onderdeel van onze uitbreidende relatie kondigt Cisco de eerste collaboration-integraties met Google-producten aan. Dit gaat verder dan er alleen voor te zorgen dat producten zoals telefonie, e-mail, documentenoverdracht- en klantenserviceoplossingen met elkaar werken. Het doel van onze samenwerking is het helpen van onze gebruikers om efficiënter te worden in het uitvoeren van hun werkzaamheden. Bij Cisco geloven we dat kunstmatige intelligentie (KI) en machine learning de manier waarop we werken zullen veranderen. Nu die nieuwe toekomst steeds dichterbij komt, onderzoeken we hoe de KI-services van het Google Cloud Platform ons kan helpen de collaboration-mogelijkheden van Cisco uit te breiden.

We kondigen de hulp van Google Next aan op de volgende gebieden:

Geef uw klantenservicemedewerkers een KI-gestuurde assistent zodat ze vragen sneller en beter kunnen beantwoorden.

Wereldwijd gebruiken meer dan drie miljoen klantenservicemedewerkers contactcentersoftware van Cisco. We willen hun interacties blijven optimaliseren. Daarom voegen we nu kunstmatige intelligentie toe aan onze Cisco Customer Journey Solutions in de vorm van Google Cloud’s nieuwe Contact Center AI-solution. Contact Center AI is een eenvoudige, veilige en flexibele oplossing die bedrijven met beperkte kennis van machine learning in staat stelt om KI in te zetten in hun callcenter. De KI-assistent zorgt ervoor dat medewerkers automatisch relevante documenten tot hun beschikking krijgen om hen te helpen met de gesprekken. De assistent blijft continu leren waardoor deze steeds meer relevante informatie verzamelt over verloop van tijd.

Deze combinatie van Google’s krachtige KI-mogelijkheden en Cisco’s wereldwijde bereik kan de interactie tussen bedrijven en hun klanten verbeteren.

Plan met één klik een WebEx-meeting in via Google Calendar.

Met een add-on van G Suite ziet u het Webex Meetings icoontje iedere keer wanneer u een afspraak in Google Calendar inschiet. Klik erop om uw vergadering op te zetten voor de mensen en de ruimten die u nodig heeft. De technologie doet de rest! Uw collega’s treden eenvoudig toe via een Cisco videoapparaat door op de grote groene ‘join’-knop te drukken. Ook vanuit de Chrome-browser bent u binnen één klik binnen – daarvoor heeft u geen download of gastenaccount nodig. Terwijl de tools zijn ontwikkeld door verschillende bedrijven, voelt het alsof deze gemaakt zijn om samen te werken.

Het vereenvoudigen van het inplannen en meedoen aan meetings is slechts een onderdeel van het probleem dat we oplossen. We blijven de mogelijkheden van Google’s KI onderzoeken. Denk daarbij aan transcriptie, vertaling, samenvattingen van vergaderingen en takenmanagement. Op die manier wordt een vergadering tastbaarder voor zowel de aanwezigen als de mensen die deze gemist hebben.

Voeg Cisco vergadermogelijkheden toe aan uw Android apps.

Dankzij Webex Teams Android SDK kunnen developers gemakkelijk Cisco collaboration-mogelijkheden toevoegen aan hun Android-apps. Zo kunt u bijvoorbeeld Cisco videomeetings toevoegen aan smart glasses voor een “see what I see” ervaring tussen een expert aan land en een technicus op een schip middenin de oceaan.

Gebruik Google Docs, Sheets, Slides en Forms in uw Webex Teams Spaces.

Nu men meer samenwerkt op het gebied van content, onderzoeken Cisco en Google de mogelijkheden om het werk makkelijker te maken. Niet meer eindeloos uw documenten versturen na iedere feedbackronde. Plaats het document één keer, verander deze zo vaak u wil, of werk tegelijk in een document om uw werk nog sneller af te krijgen. Zo heeft iedereen altijd de meest recente en beste versie.

“Samen kunnen Cisco en Google Cloud significant waarde creëren voor onze klanten,” zegt Amy Chang, SVP, Cisco Collaboration. “We zijn verheugd over deze eerste integraties en wat er nog aankomt. We werken samen om de toekomst van het vakgebied te verbeteren. Dit is pas het begin.”

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.