Lees in deze klantcase hoe de data-gedreven strategie van Axians met PX Cloud, de organisatie meer inzicht geeft in klantomgevingen en kansen om te innoveren.

De uitdaging

Axians wil de strategische behoeften van elke klant beter begrijpen, en hen helpen deze behoeften te definiëren en realiseren. Volgens de organisatie zijn klanten niet meer op zoek naar een tech-specialist. Ze zoeken een partner die weet hoe ze meer ruimte voor innovatie kunnen creëren, en oplossingen heeft om die ambities te realiseren. Om deze synergie tussen technologie en uitkomsten te bewerkstelligen, werkte Axians nauw samen met Cisco om een Custom Experience (CX) op te zetten.

De oplossing

Met het lifecycle-model van Cisco CX zien klanten de waarde van hun technologische investering sneller. Met de CX-methodiek kan Axians de adoptie van producten en services van klanten op grote schaal verbeteren. Alles begint met de doelen van de klant: waar ze willen groeien en hoe ze hun business-model willen ontwikkelen. De Cisco Success Tracks en Partner Experience (PX) Cloud leveren meer inzicht op in klantdata. De digitale PX-interface houdt Axians op de hoogte van de lifecycle van de klant en risico’s in hun IT-omgeving, maar ook hoe zij deze risico’s kunnen afdekken met diensten.

De resultaten

Axians gebruikt Cisco CX om data uit ServiceNow, HubSpot, SAP HANA en Dynamics CRM, toe te voegen aan het eigen customer success platform. Met deze data-gedreven strategie ziet Axians aanvullende inzichten in klantomgevingen, de uitdagingen waar zij mee kampen en nieuwe kansen om te innoveren. Veranderende behoeftes kunnen aangepakt worden met PX Cloud. Deze CX-benadering wordt bij steeds meer klanten toegepast en leidt tot diepere en blijvende relaties.

Bekijk de klantcase

Maar weten over de details van de uitdaging én oplossingen voor Axians? Lees hieronder de volledige klantcase.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.