[yoast_breadcrumb]

Cisco Capital

Oliver Tuszik (SVP Global Partner Organization) vertelt in een nieuwe blog over Cisco’s nieuwe oplossingen om u en uw klanten in deze onzekere tijd te ondersteunen. Wat als de cashflow van klanten is aangetast door de huidige situatie? Hoe kunt u hen helpen om te blijven investeren? Nieuwe technologie houdt de business juist draaiende en maakt organisaties sterker. Daarom is het een groot risico als klanten geen aankopen kunnen doen. Om deze uitdaging te trotseren introduceert Cisco Capital het Business Resiliency Programma.

Dit nieuwe programma, met financieringen ter waarde van $2.5 miljard, geeft klanten aanvullende financiële mogelijkheden. Zo kunnen organisaties een uitstel van betaling aanvragen, waardoor ze 95 procent van het aanschafbedrag van een product of oplossing pas in 2021 hoeven te voldoen. Het Business Resiliency Programma versnelt de sales-cyclus, verkleint financiële risico’s en geeft klanten betalingsmogelijkheden om hun cashflow beter te managen. Het programma is van toepassing op alle Cisco-oplossingen: hardware, software en diensten. Dat geldt ook voor vijf procent van de diensten die door Partners worden geleverd.

Samen met u als Partner maakt Cisco impact, en kunnen we onze klanten en community‘s bijstaan in deze uitdagende tijden. Het Business Resiliency Programma is daar een voorbeeld van. De strategie van Cisco is onveranderd en wij blijven actie ondernemen. Van speciale Webex en Security-aanbiedingen om competenties uit te breiden, tot Ask the Expert Webinars. Alles om u en uw klanten beter voor te bereiden op de overgang naar het ‘nieuwe normaal’.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.