[yoast_breadcrumb]

Cisco brand campagne: The Bridge to Possible!

Between what is hoped for and what can be, there is a bridge.

Het netwerk zoals wij het kennen begon ooit met een connectie tussen twee personen: een digitale brug, zo u wilt. Dertig jaar later is die éne connectie verworden tot een infrastructuur met miljarden van deze bruggen. Zo ook bij Cisco. Wat eerst bestond uit twee oprichters is nu uitgegroeid tot een bedrijf met 75,000 medewerkers, terwijl de networking-wereld werd gevuld met complexiteit, maar ook met kansen. Maar de boodschap is onveranderd: het geloof in de kracht van connecties, om nóg meer mogelijk te maken. Die bruggen blijven we bouwen. Met onze klanten, partners zoals u, medewerkers en de rest van de wereld. The Bridge to Possible.

 

The Bridge to Possible is een gids voor de toekomst, terwijl we ons verleden blijven eren. Ons logo is gebaseerd op de Golden Gate Bridge in San Francisco. Een krachtige metafoor voor wie we zijn en wat we doen. We bouwen bruggen tussen hoop en mogelijkheden.

The Bridge to Possible: meer dan een gewone brand campagne

The Bridge to Possible-campagne laat de mogelijkheden zien wanneer technologie en visie een gemeenschappelijk doel nastreven. Dat doel probeert Cisco weer te geven in de verhalen die in deze campagne aan bod zullen komen. We vertellen hierbij over echte klanten, partners en medewerkers. Hier alvast een greep uit de verhalen:

  • De Haven van Rotterdam: Cisco transformeert één van de oudste havens ter wereld om volledig klaar te zijn voor autonomous shipping in 2025.
  • New Orleans Police Department: Cisco ondersteunt New Orleans en haar lokale politieafdeling om burgers en bezoekers te beschermen met real-time security.
  • Living Goods in Kenia & Oeganda: Cisco gaat partnerschappen aan met organisaties zoals Living Goods om slimme mobiele zorgoplossingen naar 5 miljoen mensen in Oeganda en Kenia te brengen.

In deze verhalen dient Cisco’s innovatieve technologie, ingezet door onze eigen medewerkers, als de brug tussen wat wordt gehoopt en wat mogelijk is. Het vertellen van hun verhalen geeft ons niet alleen een kijkje in het verhaal van Cisco, maar ook die van de bedrijfscultuur waarop het gebouwd is.

Samen met u, onze partners, hopen we de bruggen te blijven bouwen tussen wat wordt gehoopt en wat mogelijk is.

#BeTheBridge

Lees onze interessante content

Meer weten? Cisco heeft enkele interessante stukken uitgebracht. Lees hier de blog van Karen Walker, SVP and Chief Marketing Officer, over de launch van deze brand campagne.

Cisco licht in deze blog enkele van de eerder genoemde innovaties toe. Hier bespreken we onze Software Defined-Wide Area Networking en Cloud-based Security aanpak, welke essentieel is voor onze klanten in de multi-cloudwereld van nu.

Cisco’s SD-WAN en security wordt door onze klanten gezien als de snelste en meet veilige weg naar de cloud. In deze video vertelt John Boyega, de vertolker van Finn Star Wars saga, ons meer.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.