Services
Met de services van Cisco helpt u klanten bij het ontwerpen, beheren en onderhouden van geavanceerde, beveiligde en intelligente IT-platformen. Met innovatie, expertise en services van hoge kwaliteit bent u klanten optimaal van dienst. Door de Customer Experience van Cisco helpt u klanten bij elke stap in de levenscyclus van hun producten. Dat draagt bij aan uw klantrelaties, waardoor u uw terugkerende inkomsten vergroot.
- Hoogwaardige services
Met de proactieve, prescriptieve services van Cisco kunnen uw klanten optimaal profiteren van software, oplossingen en IT-netwerken.
- Bedrijfskritische services
Door de volgende generatie van oplossingen kunt u uw klanten helpen om kansen te voorspellen, risico’s te beperken en sneller over te stappen.
- IT-services voor het digitale tijdperk
Het veranderende servicelandschap vereist inzicht en expertise. Met de IT-services van Cisco kunt u dit aan uw klanten bieden.
Customer Experience
Met het CX Success portfolio helpt u klanten om het maximale uit hun producten te halen. De Customer Experience Lifecycle van Cisco is in kaart gebracht met de Cisco Lifecycle Racetrack. Deze Racetrack bestaat uit 15 belangrijke kansen om uw klanten de beste gebruikerservaring te bieden. De Racetrack doorloopt drie fases: Pre-sales, Post-sales en Renewal.
De Lifecycle Advantage biedt u gerichte mogelijkheden om de Lifecycle Racetrack te benutten. Dat doet u met co-branded, data-gedreven email-automatisering. Wij bieden u een simpel en efficiënt model om klanten aan u te binden. Dankzij data, analytics, content en automatisering biedt u een gepersonaliseerde, end-to-end gebruikerservaring gedurende de volledige levenscyclus.
Dat levert u de volgende voordelen op:
- U verbetert de customer health en bouwt sterkere klantrelaties op;
- U vergroot de terugkerende inkomsten en het vernieuwingspercentage;
- U versnelt de adoptie van oplossingen en waarde-realisatie.
Voor meer informatie en de mogelijkheden kunt u het Lifecycle Advantage deck downloaden. Op de officiële pagina van Cisco over Customer Experience kunt u het portfolio, customer stories en additonele recourse voor Partners vinden.
Voldoe aan klantbehoeftes met het nieuwe Cisco Success Track
Met het nieuwe Cisco Success Track kunt u de bestaande support-mogelijkheden combineren met nieuwe en aangepaste features. Door gebruik te maken van deze mogelijkheden voldoet u aan behoeftes van klanten en optimaliseert u oplossingen in elke stap van de levenscyclus. De sleutel-features en voordelen van het Cisco Success Track worden per niveau uitgebreid. Hieronder vindt u een overzicht van het nieuwe Cisco Success Track.
Level 1 | Level 2 | Level 3 | |
Expert Resources | Leer ‘best practices’
1-to-many expert-sessies; Succes track communities |
Stuur uitkomsten
1:1 expert-sessies. |
Maximaliseer waarde-realisatie
Dedicated en On-Demand Experts. |
Betrouwbare support | Krijg 24/7 support
Reactie na een uur, RMA op de volgende dag. |
Krijg snelle reacties en oplossing-gebaseerde level-support
Reactie na 30 minuten, RMA na vier uur, Solution Support |
Minimaliseer downtime
Reactie na 15 minuten, on site RMA na 2/4 uur. |
Insights en Analytics | Verbeter de planning
Asset, license en adoption views, geautomatiseerde exposure checks, casemanagement. |
Krijg proactieve inzichten
Proactieve notificaties, casemanagement KPIs. |
Maximaliseer prestaties
Voorspel analytics en aanbevelingen. |
Contextueel leren | Bouw een skill-set
E-learning op eigen tempo. |
Geef productiviteit een boost
Praktijk-labs op afstand, certificatie-voorbereiding. |
Breid uw mogelijkheden uit
Aangepaste groepstraining. |