Afgelopen maand is er een nieuwe dienst gelanceerd op gebied van Customer Experience (CX). Om precies te zijn gaat het om Cisco Lifecycle Services (LCS). De hoogste prioriteit is het te behalen resultaat en daar wordt vervolgens de juiste IT bij gezocht, in plaats van de focus te leggen op het (ad hoc) oplossen van problemen.

 

In een blog op de Engelstalige Cisco-website, wordt in vier punten opgesomd hoe LCS werkt. Voor u als Partner is dit relevant, omdat u zo uw dienstverlening aan de eindklant kunt optimaliseren. We vatten de blog voor u samen.

 

Zo werkt het voor de eindklant

  1. Kies uw prioriteiten op gebied van zakelijke resultaten. Wilt u bijvoorbeeld risico’s reduceren, of de gebruikerservaring verbeteren? Dan helpen Cisco’s experts en Partners u om de juiste IT te kiezen en te implementeren om die doelen te behalen.
  2. Verlaag risico’s en versnel het keuzeproces. Deze dienst zorgt ervoor dat u goed geïnformeerde beslissingen maakt, dankzij de expertise van Cisco’s medewerkers en Partners.
  3. Meet succes en laat dat zien. Samen stellen we KPI’s vast en de acceptabele ondergrens voor uw prestaties. Vervolgens worden die KPI’s automatisch bijgehouden.
  4. Stel uw route bij, waar nodig. Ook op dit punt kunt u volledig rekenen op de expertise en dienstverlening van Cisco en Partners.

 

Het belang voor u als Partner

Cisco Lifecycle Services is een vrij intensieve dienstverlening, waarvoor eindklant en Partner goed op elkaar ingespeeld moeten zijn. Dat biedt dus een kans om uw relatie te verdiepen. Ga dus zeker met uw eindklant hierover in gesprek; zeker gezien de testfase van de dienst de eerste verwachtingen overtroffen.

 

Meer weten? Lees dan de hele blog.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.