De laatste twee jaar zijn ongelooflijk uitdagend geweest. We zijn u als Cisco-Partner daarom dankbaar dat u zich zo hard voor ons heeft ingezet, om zo samen onze langetermijndoelen en -relaties te beschermen. Ook zijn we u dankbaar dat u zich heeft ingespannen om de impact te beperken van vertraagde leveringen.

De omvang van leveringen, de backlog, doorlooptijden: ze zijn bijna weer op het niveau van vóór COVID-19. Daarom heeft Cisco besloten om ook de tijdsspanne terug draaien van Customer Request Dates (CRD). Die zijn vanaf 13 september 2023 weer maximaal 90 dagen, in plaats van 180.

 

Het grootste deel van onze producten heeft inmiddels een doorlooptijd van minder dan negentig dagen. Door de CRD terug te draaien naar de oude standaard, wordt volatiliteit tot het minimum beperkt. Hierdoor kan gegarandeerd worden dat de backlog nauwkeurig en stabiel blijft, voor alle openstaande bestellingen.

 

Let op: heeft u te maken met een bestelling met een CRD van meer dan 90 dagen én is die na 13 september gedaan? Dan wordt die order automatisch afgewezen. Hier kunt u meer over lezen in de korte FAQ, onderaan dit artikel.

FAQ

Vanaf wanneer zijn de nieuwe regels van kracht?
Vanaf 13 september 2013 geldt er een CRD van maximaal 90 dagen. Dat maximum geldt voor bestellingen die óp of ná die dag zijn gedaan. Wanneer daarna een order wordt plaatst met een CDR van méér dan 90 dagen, wordt die bestelling automatisch geannuleerd. De order moet dan opnieuw geplaatst worden, met een CRD van 90 dagen of minder.

Wat gebeurt er met bestaande orders?
Bestaande bestellingen met een CRD van meer dan 90 dagen na de oorspronkelijke boeking, worden nog gewoon afgehandeld. Hiervoor verandert niets. Cisco-Partners en -klanten hebben echter nog wel de kans om deze bestellingen in te trekken, indien ze vóór 13 september zijn gedaan. Het is niet mogelijk om een dergelijke bestelling met meer dan 90 dagen op te schuiven.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.